fredag 16 mars 2012

En bra födelsedag!

Japp, igår var det ju dax att fylla år igen då.. Fast jag blir ju aldrig äldre än 25, så det känns ju helt okej att man kan fylla det år efter år ;)

Grabbarna hade studiedag, så det fanns ju lite förhoppning om att få lite sovmorgon. Men redan 06.15 kom dottern upp och tyckte att vi sovit färdigt...

Smidigt fick det bli med en köpt smörgåstårta från Konsum

Tårta måste man ju också ha när det är födelsedag, men det fick bli en väldig enkel variant
Den blev dock alldeles tokgod! :)  smakade som den där nougatglassen med krokant som fanns för många år sen. Fylld med karamellmousse och smacklad med nougat/mascarponefrosting. Mmmums!

Såhär fina blommor kom älsklingen hem med:
.. och ett presentkort i min favvobutik! Tack älskling! :)

Blev väldigt glad när jag öppnade paketet från mor o far som innehöll denna superläckra ljushållare


Tack snälla! och det andra peppar mej att komma i form till sommaren ;) 

Idag fyller min brorsas lilla tös 1 år! och pga av tidskillnaden på 9 timmar så har vi ju samma födelsedag en liten stund till, för där borta är det ju fortfarande igår :)
Grattis fasters lilla sötis! Vi längtar efter er! Härligt att ni snart kommer hem!!

denna bild är tagen dagarna innan de åkte i höstas, så jag antar att det har hänt en del sen dess..

Idag blir det att pyssla, ska försöka få till en grävmaskin i sugarpaste.. hmm, Japp, bäst att sätta fart då.
Ha en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar