måndag 9 april 2012

proppmätt!

Helt galet vad mätt jag är!
Påsken har ju bjudit på en väldigt hög konsumtion av god mat och en massa godis, och vi toppade det hela idag när vi bjöds på påskbuffé på Tabergstoppen av Tobbes mormor.
Påskbuffén var väldigt god, och det blev en mysig em i trevligt sällskap :)
Just nu känns det inte som man behöver äta nåt den närmaste veckan, men jag kan nog garantera att när vi slår rot i tv-soffan ikväll kommer det säkert intas lite av det godis som finns kvar i skåpen...


                                          Det här bjöd maken på när jag kom hem från jobbet i lördags


Mmm, denna lakrits hittade jag på Butiken. Riktig kvalitétslakrits!


                                Såna här påskägg gjorde jag varsitt till mej och lillebror. Fyllt till bredden med saltlakrits! :)
 
Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar