onsdag 5 december 2012

Sista natten

Jaha, då har man gjort sista natten för denna vakomgång. Känns både skönt och lite märkligt att man nu ska vända om och börja på dan igen. Börjar dock lite lugnt för jag har tagit en hel del jullovs- och valpledigt! :-)
Inatt passade vi på att gotta oss lite, hann ju inte baka nåt igår, men lite godis fick det bli.
Ja, jag unnade mej faktiskt några bitar med :-)

Dagens lunch fick bli lite snabb, men ack så gott: kassler, champinjoner, spenat, brie och lite chili. Mums! :-)

Nu blir det att baka tårtbottnar, ska göra bröllopstårtor i helgen. Blir väl inte så mycket tid till tårtor sen när vovven kommer hem!
Har ju inte varit så mycket tårtor under hösten heller för den delen, har ju valt att prioritera min hälsa och viljan att komma i form istället! Nåt jag verkligen inte ångrar! 16 kg har försvunnit och nu ska jag ge järnet för att de sista kg oxå försvinner! :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar