torsdag 27 december 2012

Vardag och som vanligt igen! :-)

Veckorna innan jul blev det inte så mycket motion som jag tänkt mej, så jag nådde inte riktigt det önskemål jag tänkt mej till jul, nämligen -20.. Nu blev det ju dock -17 kg! På lite drygt 4 månader! :-)  detta är jag ju såklart väldigt stolt och nöjd över ändå! (är ju mindre stolt och så över att man tillåtit att det gått upp de 20 kg om man säger..!!)
Under julen har jag nu tillåtit mej själv att äta en hel del gott, det har t om åkt ner både godis och nåt fika..
Nu är det vardag igen och det är nästan skönt tycker jag. Om inte annat för kostens skull! Idag blir det därför åter till rätt spår och förhoppningsvis smälter isen undan från gatorna så man kan ge sig ut på de dagliga långa raska promenaderna!
Diva ser nog också fram emot barmark, hon gillar definitivt inte halkan!
Ska bli riktigt Nice sen när hon är tillräckligt stor för att hänga med på de riktigt långa promenaderna! Nu i början får hon ju inte gå några mil precis :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar