söndag 8 juli 2012

Torget och förskottsfirning

Igår var jag med mamma på torget. Inhandling av växter stod på agendan.
Kan säga att jag hade en väldig tur, för just igår sålde en av knallarna ut alla sommarväxter för 10 kr st!!
Handlade en stor laddning, men hade nog kunnat köpa nästan lika många till..
Hur som helst så hamnade de i krukor och en del i planteringslådan när jag kom hem.
Medvetet behöll jag lite plats i planteringslådan då det ska få plats lite lökar med sen tänkte jag..

                                   fullastad kombi..
       

                                Underbara petunier!

På kvällen var mor och far här, och vi förskottsfirade Rasse som fyller 11 i veckan.
Marängbomb med jordgubbar, toblerone och mjölkchokladsås mumsade vi på då


Såhär i sommartider är det ju riktigt gott med en martini, och jag kan säga att blanda den med fanta jordgubb/kiwi är en riktig höjdare! :)


Ha en bra söndag, själv ska jag in på jobbet ett par timmar och göra klart schemat som inte hanns med innan jag gick på ledighet... Men det regnar ju ändå så..

Extra stor kram till pappsen! Det kommer ordna sig! All kärlek till dej!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar