onsdag 22 juni 2011

Här var man inte flitig...

Har varit lite mycket med heltidsjobb och en hel del bakande så det har blivit väldigt dåligt uppdaterande här!

Hur som helst, så har jag börjat min semester, så nu får ju gärna solen och värmen infinna sig med!
Har inte planerat sådär jättemycket för semestern,  maken och jag har lappat lite för att barnen ska få så långt sommarlov som möjligt, men några goa veckor tillsammans hela familjen blir det ju!
Ungarna har ju en hel del på sin önskelista för sommarlovet.. Förra sommaren kom ju mycket av aktiviteterna av sig till följd av diverse sjukhusbesök. Hugo som bröt armen mitt på sommarlovet och sen alla utredningar på Rasmus innan det konstaterades att det var glutenallergi! Kändes som vi tillbringade mer tid på sjukhuset än hemma ett tag där!
                                            såhär såg det ut förra sommaren.. Min stackars plutt!

Denna sommar hoppas jag verkligen att alla i familjen får hålla sig hela och friska så vi kan beta av en del av barnens önskelista. Liseberg, Legoland och såklart Falkenberg är ju ett par av önskemålen, så vi får väl se vad väder och plånbok tillåter.. På min lilla lista står ju bland annat besök till både Ullared och Lager 157 och en önskan om inköp av en bättre kamera, så det blir nog inte några svårigheter att göra åt varenda spänn som skatteverket satte in på mitt konto!

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar