fredag 28 oktober 2011

Tuttarna på kylning...

Ja nu tror ni väl att jag blivit alldeles från vettet när jag säger att jag stoppat in tuttarna i kylen för att få dem fasta och goa! :)



Saken är den att jag håller på med en tutt-tårta :)
Ska bli kul att höra vad födelsedags"barnet" säger om sin tårta. När han framförde önskemålet om tuttar på sa jag (enligt överenskommelse med hans sambo) att det inte skulle bli tal om någon sån tårta. Blommor och sånt skulle det bli :) 
Hoppas jag lyckas med hans förväntningar på både tuttar och tårtans smak..

På tal om tuttar, så glömmer ni väl inte bort att köpa rosa bandet, för att stödja bröstcancerforskningen?


Idag känner jag mej mycket piggare, verkar som förkylningen är på väg bort. Skönt!
Nåt som också är skönt är att barnen har höstlov nästa vecka. Jag har lagt ut mina nätter så att jag ska kunna vara ledig hela veckan med dem. Ska bli så gott, inga stressiga mornar på en hel vecka! Underbart!
Hoppas vi kan hitta på lite roliga saker också. Finns önskemål om både bio, monkey town och bowling, så vi ska nog kunna sysselsätta oss!

Ikväll laddar vi för fredagsmys såklart. Maken har köpt färska räkor som han lovat ska bli till en delikat måltid. Mumsfilibabba!

Ha en skön fredag ni med!     KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar