onsdag 29 augusti 2012

Benen tog över!

Idag på morgonen när jag kom hem från nattjobbet var det dax att åka till tandläkaren med Hugo.
Ångrade bittert att jag godtagit denna tid när vi satte oss i väntrummet! Shit vad trött jag blev, och det var med nöd o näppe det gick att hålla sig vaken under tiden han var inne hos tandläkaren!
Tror knappt jag han lägga ner huvudet på kudden innan jag sov som en klubbad säl!
Eftersom jag bara hade enkelnatt så hade jag ställt klockan, brukar ju annars försöka sova så länge som möjligt för att orka med en natt till.,
Underbart väder var det när jag kom upp så efter lite lunch bar det iväg på promenad.
Efter ett tag fick jag sällskap av min far som var ute på cykeltur. Alltid trevligt!
När han hoppat upp på cykeln igen hände nåt konstigt! Benen tog över och helt plötsligt joggar jag!!
Blev alldeles chockad kan jag ju säga! Men vilken härlig känsla! :-)
Bara att tacka o ta emot när benen tar över! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar