torsdag 20 januari 2011

behov av att rymma en stund...

Det är rätt tålamodsprövande att vara hemma med sjuka barn kan man lugnt säga! Man blir ju väldigt begränsad i vad man kan hitta på, speciellt när det är magsjuka som är anledningen till att sonen är hemma! Än så länge är det, peppar, peppar bara Hugo som kräkts, men det verkar vara nåt på gång med dottern för aptiten och humöret har inte varit det bästa idag om man ska göra en kort sammanfattning..
Sockerdricka och en rostis är vad Hugo fått i sig idag, stackarn har mest tillbringat dagen i sängen, orkar inte vara uppe långa stunder precis.

När maken kommer hem om en stund ska jag i allafall rymma från sjukstugan en stund! Mitt humör skulle nog må mycket bättre om inte annat av att komma ifrån bacillhärden lite!

Har fått ett spännande uppdrag som jag kommer att berätta mer om så småningom, men det får vara lite hemligt ett tag till. Till detta uppdrag behöver jag få tag på frigolit, så jag hoppas att blomsteraffären här nere kan hjälpa mej med det. :)

Ska även hämta glass-skopan som saknades till min glassmaskin jag fick i juklapp. Äntligen har den kommit till affären ringde de och sa häromdagen! Har inte testat att göra glass än, men det ska väl hinnas med det med inom kort hoppas jag!



Nähä, bäst att kolla till sonen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar