fredag 21 januari 2011

Dag, natt eller mittemellan..

Sonen verkar äntligen vara på bättringsvägen! Ser väldigt ynklig och blek ut fortfarande, men glimten i ögat börjar lysa igen! Verkar som tur var inte vara vinterkräksjukan, för vi andra har klarat oss, än så länge är väl bäst att tillägga.. Han har ju tidigare kräkts när han fått hög feber så det kan ju varit nåt sånt denna gång med!
Igår sov han i stort sett hela dagen, förutom då när vi väckte honom för att pytsa i lite sockerdricka, och sen sov han ändå hela natten! I stort sett 22 timmar har han sovit! Inte undra på att han var lite förvirrad när han kom upp idag på morgonen och undrade om det var dag, natt eller mittemellan! :)

Några prickar har vi inte sett än på dottern, men det är väl på sätt och vis tur att vi tar en sjukdom i taget.

I em går jag på mitt helgpass, som slutar på måndag 15.45! Ja, jag hinner ju hem och mysa lite med familjen mellan passen såklart, men ikväll får de ha fredagsmys utan mej :(

Eftersom sonen nu verkar piggare har jag vågat mej på att baka en kaka som de kan börja fredagsmyset med. Vad jag bakat kan ni se snart på http://annicake.blogspot.com/  

Ha nu en riktigt skön helg, ni som är lediga!   kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar