måndag 28 februari 2011

Vilken fantastiskt rolig fest!!

I lördags var det så äntligen dax för Virres 40-årsfest! Som vi längtat efter detta!
Alla gamla vänner samlades igen, och alla hade partyhumöret med sig! Kvällen blev verkligen lyckad med god mat, tipspromenad (som lite oväntat min man vann!) trevligt sällskap, en rolig musikquiz som vännerna vann över släkten (även här briljerade maken, med sina såpa kunskaper!!) 
Stämningen var på topp, vi dansade och öste som på den gamla goda tiden :)

Eftersom jag i virrvarret glömde min kamera hemma lånar jag ett par bilder av Linda! :)

                                             Virre & Linda
                                 Puss min älskade vän! Grattis än en gång och TACK för en otroligt lyckad kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar