fredag 25 mars 2011

Frustrerad!!

Börjar bli riktigt ordentligt frustrerad på att min hand inte blir ett dugg bättre! Idag är det 2 veckor sedan jag trillade och skadade handen och den s.k akuttiden till arbetsterapienheten är först på tisdag!
I onsdags ringde jag vårdcentralen för att höra om någon kunde åtminstone titta på handen, och först lät det som om det faktiskt fanns en möjlighet till detta! Detta ändrade sig dock vid samtal nr 2 när jag talade om att jag hade en tid till arbetsterapeut, så då blev jag hänvisad dit med ett litet käckt "kämpa på"!
På arbetsterapienheten var tyvärr beskedet att det inte gick att göra mer än att hoppas på ett återbud innan min tid om jag skulle få komma intill tidigare.
Tillbaka på ruta 1, vet inte hur mycket jag ska/bör använda handen, försöker göra det så mycket som möjligt men då gör det bara en massa ont! Tycker inte att det borde göra så ont efter 2 veckor om det nu inte är något som är sönder, eller?? och att behöva gå på massa värktabletter och att behöva sjukskriva sig från jobbet känns ju inte alls kul, men vad göra?

Ja, ja det har verkligen inte varit min turvecka om man säger. Men, idag är det fredag och man kan ju alltid hoppas på att Fredagsmys kan få en på bättre humör! :)



Ha en skön kväll! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar