lördag 14 januari 2012

Vilket fynd!

Ibland blir man sådär extra glad! Som när man gör ett riktigt bra fynd t ex! :)

Idag har jag äntligen investerat i en bra kameraväska och inte mindre än två olika stativ till min kamera. Hoppas på lite mindre skakiga bilder på bl a tårtorna nu ;)



Hittade en riktigt snygg kameraväska, som jag egentligen tyckte var i dyraste laget, men bestämde mej ändå för att det var den jag ville ha. Nu har jag ju den turen att min käre make har rabatt på vissa prylar. och på just denna väska var det väääldigt bra rabatt! Summan för både väska och stativ blev i slutänden mindre än vad väskan kostade i sig självt egentligen! :)
På riktigt bra humör lämnade vi därför affären!

Ikväll blir det bara att ta det lugnt, skulle fått besök, men deras dotter var fortfarande inte pigg, så det får bli en annan gång.
Gladiatorerna står på programmet, grabbarnas favoritprogram just nu..

Imorn hoppas jag på lite mindre blåsigt väder och mycket sol så vi kan gå en riktig långpromenad!

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar