söndag 26 februari 2012

Äntligen x flera..

Min mamma har varit krasslig i flera veckor, så vi har inte kunnat träffas på evigheter! Nu har hon äntligen piggat på sig så igår kunde vi träffas på en fika!
Jag bakade denna smarriga chokladkaka med mintchokladfudge, namnam! Ja, ja var tvungen att smaka en liiiten bit, men annars har det gått riktigt bra att hålla sig från sötsaker!

Mums med choklad! :)

Det känns äntligen som jag hittat rätt spår vad gäller kosten och motivationen nu! Kanske är det vårsolen som inspirerar och ger energi med, ljuset i sig gör ju att allt känns lite roligare!

Ett tredje äntligen då :)   I torsdags var jag hos Fina frisör och fick håret uppfräschat! Var ett bra tag sen jag var och klippte mej så det var verkligen välbehövligt! Blev supernöjd med både färgen och klippningen, även om det kändes lite först när en dm av håret kapades av...


                                                         tjejmys! :)

Söndagmorgon, och jag och dottern sitter och tittar på nåt knasigt program på nickelodeon. Funderar på om man ska baka lite scones till frukost, det skulle de säkert uppskatta. :)

Ha en skön dag i vårsolen!
                    kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar