torsdag 21 juli 2011

Härlig minisemester!

Jag och ungarna har varit ett par dagar uppe hos brorsan och hans härliga familj. Det blev två händelserika dagar med massvis av kusinbus.
Brorsan tog med sig grabbarna till flygvapenmuseumet, något som de verkligen uppskattade! Inte bara för alla häftiga flygplan utan att få umgås med morbror på egen hand! När pappa frågade om han tog mycket bilder så säger Rasmus: nej, jag hade så kul så jag glömde det! Ett ganska gott betyg antar jag! :)
Igår tillbringade vi fm i en härlig lek- och vattenpark med medhavd picnic i gröngräset. Ungarna hittade ju snabbt både vattenpumpar och sälara som såg till att det var inte som var torrt efter en stunds lek.. men kul hade de i allafall! Det komiska var att jag frågade brorsan när vi gick från bilen om jag skulle ta med kassen med badkläder, men så blöta skulle de inte bli sa han.. Hanna är ju inte ett sånt blötdjur som mina men det var ju tur att hon kunde låna ut sina extrakläder till Nova på hemvägen :)


Rasmus och Lea fick ett alldeles speciellt band, riktigt kul att se!


Tack för två härliga dagar Peter, Stina, Hanna och Lea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar