torsdag 28 juli 2011

Snart är det dax..

Sommarledigheten är inne på sina sista dagar! Nästa vecka är det dax att infinna sig på jobbet igen!
Känns ju alltid lite trist när semestern är över såklart, men jag hoppas vi får möjlighet att krama ur det sista ur sommaren med ett till besök på Västkusten!

Denna sommar har ju också varit lite annorlunda. Pga det svårläkta såret och den segdragna infektionen har jag inte badat en enda gång. Sjöar brukar inte locka mej ändå, men när vi är vid havet kan man ju bara inte motstå att bada, även om man får gå halvvägs till Danmark för att doppa sig :)
Soldyrkare som jag är, så har jag haft lite svårt att följa doktorns råd om att ta det lugnt med solen, men det har inte alls varit så mycket som jag brukar och jag har ju fått ha kläder som skyddat magen mot solens strålar. Kanske tur det i och för sig, synen av magen hade nog skrämt hästar i sken efter denna långa inaktiva period med massvis gott fika istället.. hmm...
Jag hade ju även länge haft planerna på att göra en tatuering till, men man tänker ju efter mer än en gång med tanke på att det tog mer än 3 månader innan såret var helt läkt, och det har man ju inte lust att gå igenom en gång till om man säger..


Bjuder även på en bild på klänningen jag hade på mej på bröllopet i lördags. Hade ju lite klädpanik kan man ju minst sagt säga. Hade köpt en tunika och ett linne, men kände mej inte helt nöjd. 2½ timme innan vigseln var vi i Butiken (http://www.butiken.biz/) och där hängde denna söta klänning av märket byTiMo. Hade även tur att hitta den rosa sjalen. Kostade också på mej en sanslöst dyr underklänning, men vad gör man inte för att känna sig fin? :)   Ibland kan det vara bra att vara ute i lite sen tid   Hoppas nu man blir bjuden på fler tillställningar så man får använda utstyrseln snart igen :)

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar