måndag 18 juli 2011

vill ha, vill ha, vill ha!

Alla har nog sin egen lilla önskelista över saker man väldigt gärna vill ha.
På min lilla lista finns nu ett par saker som jag önskar mej nu:

Denna underbara klänning från Karen Millen:
Kan ju säga att jag blev smått förälskad i denna klänning när jag såg den på Carola när hon uppträdde på Victoriafirandet! Helt underbar ju!!
Ska på bröllop på lördag så denna skulle ju passa perfekt att ha på sig då.
Nu sitter den väl inte lika bra på mej som på Carola, men hon saknar ju inte heller former om man säger, så själva modellen borde vara bra för mej med :)
Kruxet då, ja den säljs bara på NK i Göteborg och Stockholm, så om nån av er har nåt ärende dit i veckan så ha mej och klänningen i åtanke ;)

En annan sak som står högt upp på min lilla lista är en ny kamera! Frågan är bara, vad ska man ha? Vill ju ha en systemkamera men är ju inte så hemma vad gäller märken och sånt i kamerabranchen, eller vad som är bäst för en vanlig amatörfotograf..

Tips mottages gärna! :)

Vad står på eran lilla önskelista just nu?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar