lördag 10 september 2011

"en konstig lördag"

Idag på morgonen gjorde dottern och oss redo för att åka till premiären av Funky Kidz. Dottern var iklädd bästa dansklänningen och superladdad! :)
När vi kom fram till träningsstudion tyckte jag att det såg lite öde ut, både på parkeringen och i lokalen..
Vi var ju i och för sig lite tidiga, men ändå tyckte jag det var lite skumt att vi var helt ensamma som skulle börja på dansen..
Efter en liten stund var jag tvungen att kolla vad det var för vecka i almanackan, och det visar sig att jag är ute i väääldigt god tid, Funky Kidz börjar nästa lördag!
Dottern blev ju inte helt nöjd när jag sa att jaag tagit fel på datum och vi var tvugna att åka hem igen men konstaderade senare att det var "en konstig lördag"..

Nåt annat som varit "konstigt" med denna lördag är när man sett alla bilderna från en fullsatt Kinnarps arena där det hållts en minnescermoni för Stefan Liv idag. Det gör så ont i hjärtat att se hans kompisar och framför allt hans små pojkar gå fram till bilderna som satts upp i arenan för att ta farväl!
Måste vara fruktansvärt att tvingas dela sin sorg så offentligt!
En stor ikon är borta, Stefan Liv kommer aldrig glömmas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar