söndag 18 september 2011

Shopping i Gällstad

Igår tog hela familjen en tur till Gällstad för lite angenäm shopping.
Vi hittade hur mycket som helst: jeans till grabbarna, termobyxor, vantar, mössor, Hello Kitty-kläder till dottern, tröjor och så varsin "zipperall" till barnen. Både jag och maken hittade en hel del till oss oxå, bl a så köpte jag 3 toppar, en tröja och leggins. När vi satt oss i bilen för att åka hem ångrade jag lite att jag inte köpt en zipperall till mej med, så jag "sprang" in igen ½ minut innan de stängde och köpte en sådan plus att jag hittade en munkjacka i farten till kassan :)

Såhär mysiga blev barnen:
Serholts har ju en outlet med som jag bara var tvungen att gå in i. De har hur mycket fint som helst, i inredningsväg, så det blev en hel del shoppat där med!

När vi var på väg hem kom det en sms från lilla mamma som undrade om vi kunde stanna till 1 minut?
Vilken tur att vi hade den minuten för där väntade en kasse kantareller på oss! TACK snälla mor och far för dessa godingar! Blir många smarriga mackor med kantarellstuvning! Mums!


Nähä, bäst att städa lite, får fikagäster idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar