tisdag 10 april 2012

Gaaah!

Är så sanslöst trött på dessa bilproblem så jag skulle kunna spy!

De ringde från Nybergs idag, och ja, de har åtminstone börjat titta på vad det kan vara för fel... Fattade ungefär hälften men har vi tur så kostar det "bara" minst 14 000... Om vi har tur som sagt.. Det kunde vara både nån slavsylinder och kopplingen samt nåt med tillförseln av olja däremellan som är det akuta problemet, sen vet man ju aldrig vad mer de hittar på... Låter som en dyr historia i slutänden tycker jag!
:(

Bil nr 2 läcker olja som ett jäkla soll, och jag helt enkelt vägrade att låta ungarna åka i en gammal osäker häck från 1812 som vi "lånat" av en av min mans bröder när vi skulle ut och åka igår. Resultat: oljelampan blinkade och tutade i varenda sväng, bilen rök som f.. när vi kom fram dit vi skulle och luktade minst sagt som den gjort sin sista km, och jag fick minsann höra att det var ju inte helt nyttigt att köra med den nej... Nej, det förstår jag ju, men det är inte min bil och därmed inte mitt ansvar att ringa till verkstan för att få den lagad är mitt svar på den!
Fredag kan de nu ta emot bilen på den verkstad som till slut fick samtalet.. Fredag! För f...

Sen är det ju såklart bil nr 3 med då... Ja, den står i samma läge som den gjort det senaste året.. Suck!!

Som sagt, är så jäkla trött på dessa bilar att jag kan spy rakt ut!
Gaaah!

1 kommentar:

  1. upp med hakan vännen!! Till slut blir allt bra!
    Kram Linda

    SvaraRadera