måndag 1 oktober 2012

Full fart = paus

Gud vad skönt! Jag övervann minnena från förra veckans chockpromenad och tog ett varv, med laddad medicinväska och promenadsällskap :)

Till rubriken då.. Ja det kanske låter lite konstigt, men nu blir det både full fart och paus som gäller!
Man önskar ju ibland att man kunde klona sig för att hinna med allt man vill göra.
När jag bestämde mej för att ta tag i kost- och motionsbiten för ett tag sedan tänkte jag även att jag skulle dra ner på bakandet, och då framför allt tårtorna ett tag, då det är svårt att kombinera två saker som tar så mycket tid.
Nu blev det inte riktigt så, jag har haft väldigt mycket tårtor det senaste.. Är ju lite svårt att säga nej med till nåt man tycker är roligt!

På kost- och motionsbiten har det gått riktigt bra. Fast det är ju det där, att jag gärna skulle lagt ännu mer tid på motion. Då kanske det hade sett ännu bättre ut på vågen? :) Motivationen är dock på topp och jag är redo att lägga in en ännu högre växel :)

Så, nu har jag tagit ett beslut. Håller på en tårta nu, men sen kommer det bli en liten paus från tårteriet. Sluta helt kommer jag naturligvis inte komma göra, men det får bli i betydligt mindre skala nu ett litet tag.


 
Såhär såg det ut i min kyl förra helgen...
 


Må så gott!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar