onsdag 24 oktober 2012

Såhär kan det se ut på tallriken..

Har fått en del frågor om hur jag äter och vad jag gör för att lyckas gå ner i vikt.
Såhär har denna dag sett ut t ex:
Frukosten, som är ganska standard just nu består av en tallrik yoghurt med havrekli och krossade linfrön ( saknar mina cashewnötter som jag tidigare kunde ha i,,) ett ägg,


Var på föreläsning idag, så melliset bestod av kaffe och en clementin.. Tur jag tog med en frukt för frallor vad det annars som det bjöds på och fruktkorgen som brukar vara standard uteblev.. Sparkrav?


Lunchen intogs tillsammans med min underbara vän Anna! Och till vår glädje har de nu börjat med att man får välja 5 tillbehör till sin sallad, så man slipper ju bönor och annat skumt de brukar fylla ut med..


En promenad är ju också standard här, en lång och rask sådan då :-)


Kvällsmaten då, ja vi hade köttfärs som behövde gå åt, och den fick sällskap av lite svamp, gurka och en klick gräddfil.


Sådär ja, nu vet ni hur en dag i viktminskningens tecken kan se ut :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar