lördag 20 oktober 2012

Värt att fira dubbelt upp

När jag tog tag i kost-&motionsbiten hade jag ett drömmål i sikte, nämligen att på de tio veckor som jag räknat ut att det var gå ner 10 kg. Tänkte nog att jag kanske siktade lite väl högt, men att drömma går ju alltid..
Nu har dessa tio veckor gått och när jag ställde mej på vågen idag på morgonen visade den -12kg!! Tjoho!
Är riktigt nöjd, även om det är en bit kvar till själva målvikten. Hoppas resterande kilon går lika smidigt att plocka bort! :-)

En annan grej som jag satte upp som mål var att jag skulle få på mej min vigselring och kunna ta av den utan att det kändes som fingret var på väg att bli amputerat.. Vi får ju inte ha ringarna på i jobbet så fingrarna är ju inte vana av den anledningen heller att ha nåt på, men nu går de på och av utan bekymmer! :-)
Detta är ju helt klart värt att fira, och inte minst så firar vi bröllopsdag denna helg! Mycket myyys står på agendan!


2 kommentarer: