måndag 8 oktober 2012

Nja, inte riktigt som det var tänkt!

Är lite besviken måste jag säga, fast man kanske vänjer sig..
Har varit hos frissan idag. Min ordinarie frisör är mammaledig nu så det är en annan tjej som är där nu, så det kändes ju lite sådär innan jag kom dit. Josefina vet ju att jag försöker spara ut mitt hår, så hon klipper bara det som behövs för att det slitna ska bort, och att det ska se fräscht ut.
Sa till den nya tjejen att jag bara ville att hon skulle toppa och klippa håret. Det fick absolut inte kapas för mycket, så att det blir en lång page!
Vad händer?
Jo, hon kapar en sådär 15 cm!!
Och eftersom håret nu pga självfallet dragit upp sig ännu mer så är det alltså en lång page jag har nu! :-( 
Nä, det var ju inte precis vad jag väntat mej! Ser ut som en töntig förskolefröken!!
Grrr!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar