måndag 3 december 2012

Läxa och längtan

Igår fick jag ett ryck och åt chips när maken och jag satt och tittade på Beck-filmen..
Chips har ju inte precis varit nåt jag ätit de senaste månaderna, och jag kan säga att jag aldrig lär äta det igen!
Jäklar i min lilla låda vilken kramp jag fick i magen i natt! Sån kramp jag haft vid några tillfällen innan, då det känns som tarmarna ska slå knut på sig själv! Inte skönt alls!
Funderar på om det kan vara gallan som spökar?
Hur som helst så fick jag mej en läxa, att chips inte ska ingå i min kosthållning!!

Idag var det så dax att lämna tillbaka Millan! Kändes lite vemodigt måste jag ju säga, dels har vi ju vant oss vid att ha hund igen, och dels har man blivit ruskigt fäst vid just denna hund!
Hon kommer dock få hälsa på nu när vi får hem vår lilla valp och hjälpa till att uppfostra henne :)

Uppfödaren Patricia, www.zipperbacks.se har lagt upp både bilder och filmer på valparna och man längtar ju inte mindre precis när man tittar på dessa.
Mitt hjärta fullkomligt smälter av denna underbara tjej som ska bli våran:


Visst är hon helt underbart söt? :)

Nu laddar jag för de två sista jobbnätterna, innan det är dax att gå över på dan igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar