onsdag 6 februari 2013

Hoppolek

Idag har det varit helt underbart väder att vara ute i! Solen visade sig men lite grann och temperaturen visade precis på nollan, så det var riktigt skönt för både mamman dottern och vovven att vara ute!

                                     Vänta, jag ska ge dej lite fart:


                                    Sådär ja, off you go!

                                  Tjoho, det ser ju skitkul ut! Jag hänger på!


                                      Undrar vad Alfons gör?

                                        Propellersvans :)

                                      Hopp o skutt, är jag kanin eller hund?

                                   Nu tar jag dej!
                                           Vilken fart du får!
                               

                                  Attack..!

                                 Kängru..?

                             Jag är inte bara busig, jag är vacker också!
                                      
                                            Ett sista ryck, så lyfter jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar