fredag 26 augusti 2011

Äntligen!!

I slutet av maj var jag på ett living and room-party. Hittade ett par riktigt fina saker som jag beställde. Leverans skulle ske efter ca 2-3 veckor..  halva leveransen kom efter ca 1 månad..
Väntan, väntan och åter väntan..
Igår så kom då äntligen mina hjärtan!


De passade alldeles utmärkt ihop med hyllan jag köpte förra veckan, och äntligen fick mina fina tavlor komma till mer rätta :)

Kors i taket att allt redan sitter på väggen, brukar vara ett halvårs väntetid på sånt.. hmm.. ;)



Idag har det varit otroligt varmt och soligt, och gissa vad jag gjort då? Jo, just det, bröllopstårtor! :)  Slår aldrig fel.. Så ska ni planera en dag i solen så är det ett säkert kort en dag jag har beställning på bröllopstårtor!

Ikväll ska vi mysa lite extra här hemma, för att fira att vi varit tillsammans i 13 år och förlovade i 12!
Maken är, som tradionen "kräver", och hämtar thaimat. Mums!

Ha en riktigt skön fredagskväll!   kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar