torsdag 18 augusti 2011

shopping...


Igår blev det en hel del rolig shopping! Först ett besök i Butiken, där jag köpte dessa saker från Gerbera, som jag länge sneglat på. Stor risk finnes att det bli mer prylar i den serien..


Hittade ett presentkort från IEMS som det var lite kvar på och för det handlade jag dessa fina saker! :)


En trevlig tur till IKEA i sällskap med goa Tessan blev det oxå. Det brukar bli rätt mycket shoppat när vi är där tillsammans, men vi lyckades väl tygla oss något i allafall denna gång. Kors i taket köpte inte Tessan en enda ljuslykta.. ;)                 

Ikväll har vi lite fredagsmys, trots att det bara är torsdag.. men jag jobbar ju imorn kväll och hellre mysa en dag i förväg än att gå miste om det! :)

Må så gott! kram                                                                                                                  

2 kommentarer:

  1. Jag ångrar att jag inte köpte de rosa ljuslyktorna från IEMS... Jag tror jag har seriösa ljuslykteproblem.

    SvaraRadera
  2. he he, ja det verkar inte bättre ;) Tur att det kan bli fler besök på IEMS då :)

    SvaraRadera