måndag 8 augusti 2011

Segt att få igång kroppen..

Första jobbveckan är avklarad, med helgjobb och allt. Måste ju säga att jag känner mej rätt sliten även att det varit rätt lugnt på jobbet. Det är rätt segt att komma upp på morgonen när klockan ringer 05.45, speciellt när övriga familjen får ligga kvar och sova en bra stund till..
Dottern har lite märkliga morgonrutiner, för de mornar maken varit hemma och jag jobbat så har hon minsann kommit och lagt sig och somnat om i ett par timmar! När jag är hemma kommer hon upp hur tidigt som helst, och vägrar somna om, det går inte ens få henne att vila en stund i pappas säng. Fullt ös från början!
Hade ju varit gott om man fick sova ut nångång..

I torsdags hade jag trevligt besök av en kollega och en f.d kollega som sedan 12 år bor i Sundsvall. Det blir ju inte så ofta vi ses nu ju, men när vi gör det är det alltid lika trevligt! Som tur är har de släkt och kompisar kvar här nere som gör att de kommer ner men Irene och jag planerar att åka upp till Catarina nästa vår och hälsa på!
Fick dessa söta hinkar av Catarina, så nu längtar man till nästa midsommar så man kan använda dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar