tisdag 2 augusti 2011

Hur soligt och härligt som helst...

.. Ja det har vi minsann sett att det varit ute både igår och idag när vi längtansfulltt tittat ut genom fönstrena när vi gått där i värmen, instängda på jobbet!
Ironiskt nog försvann all sol lagom till jag kom hem med glass till övriga familjen, och ersattes av en mängd gråa moln! Känns som det bara är en tidsfråga innan både regn och åska gör entré!
Hoppas bara att solen behagar skina och värma imorn när jag är ledig!

Idag har jag lunchat med min goa vän Anna! Alltid lika trevligt! Höll dock på att hoppa ur skorna när jag skulle betala min kycklingsallad, 72 spänn!! 72 spänn! För en sallad!!
Nä, salladen får jag allt ta och slänga ihop själv och ta med, men lunchsällskapet byter jag inte gärna ut! :)

Igår började förresten "det nya livet"! Var ju redan alldeles för mycket mjukt på magen innan, men semestern har haft riktigt oönskade effekter måste jag ju säga.. Nä, nu får det allt bli ordning vad gäller mat och motion, det har ju funkat förr så det ska ju funka igen! Bara man kommer in i det nya tänket ordentligt så brukar det ju inte vara så svårt att få upp motivationen till ett sundare liv!

              kanske skulle behövas en spark där bak av Anna Skipper för att komma i form..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar