onsdag 7 mars 2012

Hår som Rapunzel och märkliga saker i min kyl..

Dottern har begåvats med ett underbart hår, ljust, lite lagom lockigt och låångt! Har försökt övertala henne ett tag nu att få klippa en liten bit på håret, men hennes svar blir då: Jag ska ha hår som Rapunzel (i filmen Trassel)




Min sötis :)

Förra veckan åkte vi in till stan för att köpa dansskor. Vi hade tur att hitta ett par hon gillade redan i första affären, plus att hon hittade ett par benvärmare med. Trodde de hade försvunnit i slutet av 80-talet..


Snart är det dax att ta en promenad i vårsolen för att hämta lilla Rapunzel.. Det är fortfarande rätt kallt ute, men vad gör väl det, solen skiner och det går ju pälsa på sig :)
Känns väldigt gott att åtminstone kommit igång med promenader igen! Har väl vissa laster som är svåra att bli av med (glass t ex) men annars försöker jag att äta lite bättre än tidigare..

Häromdagen låg det nåt suspekt i min kyl:
hmm..

den såg ju att frysa, så den fick lite kläder...:)

Ha en skön dag, ut i solen med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar