tisdag 27 mars 2012

Tänk vad gott...

..det skulle vara med en räkningsfri månad! :)
Tänk vad man skulle kunna unna sig då, bara för att!
Hade man de pengar i plånboken som annars skulle gått till räkningar att bara shoppa nåt kul för skulle jag lätt bränna dem på en kvart eller så. Bara för att som sagt :)
Butikerna fylls nu med härliga vårskor, och ett par nya converse skulle ju sitta fint, även om jag trivs riktigt bra i mina knallröda, men ett par rosa skulle ju passa oxå..

En ny vårjacka är verkligen ett måste! och lite annat nytt i klädväg behövs ju oxå! Jeans väntar jag med att köpa till kroppen är lite mer jeansvänlig, men några nya tunikor, toppar, tights och lite annat smått o gått kanske?

Efter en sväng på IEMS blir det nog inte mycket kvar av de där räkningspengarna, men vad gör väl det?
Leka med tanken kan man ju få göra i allafall.. Räkningarna är betalda och shoppingsuget består, får nog allt bli en shoppingtur ändå i veckan, var ju faktiskt ett tag sen jag unnande mej nåt till mej själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar