onsdag 11 maj 2011

Beroende...

Sol och värme innebär ju även en ökad konsumtion av glass och nu har jag så gott som blivit beroende av GB´s lakritsglass! Har ni inte smakat den så kan jag verkligen råda er till att göra detta, den är underbar! :)


Får nog testa och se om man inte kan göra lakritsglass själv, i min glassmaskin :)


Igår var Tessan och jag hos Linda och grillade. En mycket trevlig kväll blev det, med gott att äta och trevligt sällskap!

Hall del 2 börjar nu likna nåt, och ju mer tapet som kommer upp på väggarna desto mer nöjd blir jag av valet av tapet! Kommer bli super när allt är klart! Hoppas pappa och jag hinner med det mesta av trappen imorn, tar ju längre tid än vad man tänkt sig, och eftersom jag inte är helt rörlig än pga såret så är jag väl inte till så mycket hjälp som skulle önskas, men hellre att det får ta tid än att det inte blir gjort alls!

Nähä, nu ska jag hämta mina små "huliganer".

Må så gott! kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar