tisdag 3 maj 2011

Lite spänd...

Idag ringde de från infektion, och jag får komma på läkarbesök imorgon.
Är allt lite spänd inför vad doktorn har att säga om såret som inte läker. När jag pratade med honom på telefon i förra veckan pratade han om att testa en vakuumpump för att få igång läkningen och alternativet till detta är att göra en hudtransplantation!
Usch! Inget av alternativen känns ju superlockande måste jag ju säga, men å andra sidan vill jag ju att såret ska läka nångång!
Man funderar ju helt klart vad det är som gör att såret inte läker! Är väl helt enkelt för mycket fettceller i vägen för att det ska kunna läka.. Enligt doktorn så hade tyvärr inte vakuumpumpen någon effekt på midjemåttet, men det kunde de väl bjussa på när de ändå ska vara där med en slang och sug tycker jag! :)

Idag har jag rensat ur en massa kläder ur barnens garderober. Man insåg att det inte är bara jag som vuxit ur mina kläder kan man säga. Det blev rätt tomt på allas hyllor, så det får allt bli en tripp till både Ullared och lager 157 inom det närmaste.
Passade även på att rensa bland alla bebiskläder jag sparat. Ett par kassar blev det till lilla kusinen, och en till min kompis grabb. Grannkillen går inte lottlös han heller. Bra när det kommer till användning!
Vissa plagg var jag bara tvungen att spara, sånt som väcker speciella minnen från när alla tre var "nykläckta".

Nähä, är väl bäst att hänga upp tvätten i maskinen.
Ikväll blir det att bänka sig i tv-soffan och kolla in min favvo-dr House. Han kanske skulle kunna bota mej? :)



Må så gott! kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar