lördag 22 september 2012

80-årskalas

Idag har vi firat morfar Folke som fyller 80 år! Ett härligt släktkalas med de flesta samlade! Saknade dock lilla mamma som tyvärr inte kunde vara med! Pigga på dej snart älskade mamma!!
Min moster Gunilla visade en logga hon börjat jobba på till mej, och jag kan lova att det kommer ju bli mer än bra! Är sjukt nöjd och imponerad kan jag säga!!
Och min kusin Frida ska fixa mitt hår! Hon går nu sista året på frisörlinjen.
Snacka om att man är lyckligt lottad med såna släktingar!!
Kalaset blev väldigt trevligt och jag är fortfarande hur mätt som helst! Är det kalas så är det ju så jag unnade mej både smörgåstårta och en liiten bit av tårtan som jag gjort.. Morfar har jobbat med herrekipering hela sitt liv, så en slipstårta kändes ju som ett självklart val :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar