torsdag 13 september 2012

Bortblåst sötsug!

Nu är det ju en månad sedan jag tog tag i kost- och motionsbiten! Det har gått väldigt bra än så länge, motivationen har verkligen infunnit sig och jag är både glad och förvånad över att sötsuget är som bortblåst! Jag som har varit en riktig godisråtta.. :)
Det är ju inte heller det att det saknats godis här hemma, gotteskåpet är ju för det mesta mer än välfyllt, framför allt av choklad som jag använder till bakningen. Laddade upp med ett par kakor mörk choklad, så jag ska ha ifall man blir sådär extremt sugen på nåt. Mörk choklad är ju lite nyttigare än t ex dumle och mjölkchoklad, och fördelen är ju med att det ofta stillar suget redan efter ett par bitar. Mjölkchoklad kan man ju annars äta tills det inte finns en smula kvar.. Hmm

Ja, ja det är ju bara att tacka och ta emot och hoppas att det håller sig så! :)

Denna vecka förväntar jag inte mej några revolutionerande resultat på vågen eftersom dunderförkylningen satt stopp för motionen, men det får jag ta igen nästa vecka när jag förhoppningsvis är piggelin igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar